laupäev, 29. aprill 2017

Minu erootika saladus. Armin Kõomägi



Olen vaikset viisi Armin Kõomägi fänn. Eelnevat olen lugenud tema sulest (tänapäeval pigem arvutiklahvide alt) ilmunud raamatuid Lui Vutoon ja Minu Mustamäe. Kerge sarkasm, millega Kõomägi kirjeldab igapäevast Eesti inimese elu, on värskendav. Muide peale Lui Vutooni lugemist ei suutnud ma tükk aega käia Ülemiste keskuses Rimis pottide pannide osakonnas. Minu Mustamäe kommentaariks saan öelda, et nüüd vist varsti tuleb ka Mustamäele kirik.

Minu erootika saladus on erinevatest novellidest koosnev kogumik.  Lugudele eelnevad nö eellood ehk millistel asjaoludel need lood on sündinud. Novellid on kirjutatud väga erinevas võtmes ja isegi stiilis. Näiteks lugu Getteri Evangeelium on esitatud nii, nagu oleks see kirjas piiblis. Jah, alguses ma jätsin selle loo vahele, sest piibli stiil on keeruline lugeda, aga ma võtsin end kokku. Samas lugu ise intrigeeriv ja loo sisu kannab  piibellikku sõnumit.

Tegelikult on väga raske eraldi esile tuua mingit konkreeset lugu, sest jutukogus jutustatud 16 lugu on erinevad ning Armin Kõomägile omaselt intrigeerivad ja pinget hoidvad.  Armastust, kirge ja erootikat on ka, sest seks müüb alati. Samas on lugudel siiski sügavam tagapõhi ja sõnum. Tasub see lugedes enda jaoks üles leida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar